JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Ahad, 24 Ogos 2014

RUMAH TERBUKA PAKATAN RAKYAT TELUK INTAN MERIAH



TELUK INTAN, 24 Ogos - Walaupun Syawal berada di penghujung namun majlis rumah terbuka masih tetap dianjurkan dipelbagai peringkat. Baru-baru ini, Sekretariat Pakatan Rakyat Teluk Intan telah mengadakan majlis rumah terbuka di Dewan Terbuka Markaz PAS Kg. Bahagia dekat sini.

Majlis yang telah diadakan pada sebelah petang dan dalam keadaan hujan itu tidak menghalang ratusan warga Teluk Intan hadir. Majlis telaj diseri dengan kehadiran pimpinan negeri dan kawasan. Antaranya ialah Pesuruhjaya PAS Perak Hj. Razman Zakaria dan ADUN DAP Pasir Bedamar YB Terence Naidu. Pimpinan PAS Kawasan Teluk Intan yang hadir ialah YDP PAS Kawasan Teluk Intan Ustaz Ismail Che Nik serta ahli-ahli jawatankuasa PAS Kawasan Teluk Intan, PAS Cawangan serta ahli Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) Teluk Intan.
Hj. Razman menyampaikan ucapan.
Hj. Azhar berucap mewakili PAS Kawasan Teluk Intan.

YB Terence Naidu mewakili DAP Teluk Intan.
Di dalam ucapan, Pesuruhjaya PAS Perak telah mengucapkan tahniah kepada pihak Pakatan Rakyat Teluk Intan yang telah berjaya menganjurkan rumah terbuka secara bersama. Beliau berharap, Pakatan Rakyat dapat mengadakan lebih banyak lagi program secara bersama yang dapat menyakinkan kepada rakyat terhadap kerjasama tersebut. Selain itu, ADUN Pasir Bedamar Sdr. Terence Naidu turut menyampaikan ucapan. Pelbagai jenis juadah telah disediakan seperti roti canai, capati, nasi impit dan sebagainya.
intanhijau.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan