JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Ahad, 10 Februari 2013

ADUN CHANGKAT JONG MERAIKAN KAUM CINA SEMPENA TAHUN BARU CINA


TELUK INTAN, 9 Februari - Tahun Baru Cina turut mendapat perhatian ADUN Changkat Jong di dalam misi DUN Changkat Jong DUN Sejahtera. Oleh itu, ADUNnya, YB Hj. Mohd. Anuar Sudin telah menziarahi beberapa rumah kaum tionghua bagi mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada mereka.
'PAS Bagus...'


Rombongan ADUN Changkat Jong telah menziarahi 30 buah rumah di sekitar Taman Cicely dekat sini. Di samping mengucapkan 'Gong Xi Fa Cai', YB Anuar turut memberikan cenderamata sebagai tanda ingatan serta berkongsi kegembiraan dengan masyarakat Cina.
Menggunakan motosikal untuk memudahkan pergerakan.

Kesemua rumah yang diziarahi ADUN Changkat Jong itu telah disambut mesra oleh penghuninya di samping berbesar hati apabila didatangi secara mengejut oleh seorang wakil rakyat di saat merayakan Tahun Baru Cina. Kebanyakannya begitu mengenali YB Anuar walapun mereka bertugas di luar Teluk Intan.


Selain itu, kebanyakan anak-anak muda Cina yang ditemui begitu mesra berbual dengan YB Anuar di samping menyatakan sokongan mereka sebagai pengundi luar. ADUN Changkat Jong sendiri berpuas hati dengan program ziarah tersebut sambil mengharapkan agar masyarakat Cina dapat melakukan perubahan dalam pilihan raya akan datang demi kesejahteraan yang lebih baik.

Turut ikut serta ialah beberapa orang ahli jawatankuasa PAS Kawasan Teluk Intan dan PAS Cawangan Cicely serta Timbalan Ketua Dewan Himpunan Penyokong PAS Teluk Intan.

intanhijau.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan