JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Isnin, 11 Februari 2013

ZIARAH AL MALAK ADUN CHANGKAT JONG


TELUK INTAN, 10 Februari - Baru-baru ini ADUN Changkat Jong telah cuba mendekati golongan berperanguh di dalam masyarakat di sekitar Kg. Bahagia dan Kg. Changkat Jong. Antara objektif ziarah tersebut adalah untuk mengeratkan hubungan silaturrahim dengan pihak tertentu dalam masyarakat seterusnya menghargai sumbangan mereka.
Pertemuan mesra : YB dan Ketua Kampung, Hj. Tajul Hasnan.
Di Kg. Bahagia, YB Anuar Sudin telah bertemu dengan Ketua Kampung serta dua orang ahli jawtaankuasa masjid di kampung tersebut. Pertemuan dan perbualan berbentuk santai tersebut lebih banyak menyentuh peranan masing-masing dalam masyarakat. Pertemuan yang boleh disifatkan sebagai pertemuan mesra itu diharap akan dapat mewujudkan kerjasama erat antara pihak wakil rakyat itu dengan pihak berkenaan.
Menziarahi Ketua UMNO cawangan.
Ziarah seorang pesara kakitangan kerajaan.
Sempat mendengar masalah rakyat.
Sementara itu, di Kg. Changkat Jong YB Anuar telah sempat bertemu dengan pengerusi masjid, bekas imam masjid serta bekas pesara kerajaan. Di samping itu, beliau juga telah menziarahi Ketua UMNO Cawangan Batu 9, Changkat Jong yang telah kematian ibu. YB Anuar telah disambut mesra oleh Ketua Cawangan UMNO itu.

Kebanyakan yang ditemui telah menzahirkan rasa berbesar hati menerima kehadiran wakil rakyat tersebut yang mereka sifatkan sebagai wakil rakyat 'yang suka turun padang'.

intanhijau.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan