JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Ahad, 29 Disember 2013

PAS TELUK INTAN ANJUR KURSUS PENGURUSAN ORGANISASI BERKESAN



TELUK INTAN, 29 Disember - Lujnah Pemerkasaan Parti PAS Kawasan Teluk Intan telah mengadakan Kursus Pengurusan Organisasi Berkesan baru-baru ini. Kursus telah diadakan di Markaz PAS Kawasan Teluk Intan, Kg. Padang Tembak dekat sini.

Sebahagian daripada peserta yang hadir.
Menurut pengerusi lujnah, Sdr. Rahmat Maliki, antara objektif tersebut ialah untuk memberikan kefahaman yang jelas kepada pimpinan di peringkat cawangan tentang hal berkaitan pengurusan parti seperti pengurusan mesyuarat, kewangan, program dan sebagainya. Oleh itu, pihak lujnah telah menjemput wakil-wakil cawangan di kawasan tersebut hadir. Di samping itu, sayap parti seperti Dewan Pemuda, Dewan Muslimat dan Dewan Himpunan Penyokong PAS turut dijemput hadir.

Ustaz Misbah sedang membentangkan kertas kerja.
Kertas kerja telah dibentangkan oleh Ustaz Misbahul Munir Masduki, Ketua Penerangan PAS Perak dan perasmian penutupan telah dilakukan oleh Timbalan Pesuruhjaya 3 PAS Perak, Hj. Noh bin Ahmad.
Hj. Noh Ahmad merasmikan penutupan kursus.
Di dalam ucapan, Hj. Noh menekankan tentang peranan PAS cawangan yang boleh dilakukan. Antaranya ialah penjagaan kebajikan ahli, menguasai masjid atau surau, membanyakkan PASTI dan memperkasakan UPU atau cawangan di samping berusaha menambah bilangan ahli parti dengan sasaran setiap UPU mempunyai 30% daripadanya terdiri daripada ahli PAS.

Sebelum itu, pihak lujnah turut membentangkan kertas kerja berkaitan program-program mudah yang boleh dibuat di peringkat cawangan. Ia adalah sebagai panduan kepada pihak cawangan untuk merangka takwim tahunan.

intanhijau.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan