JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Khamis, 5 Disember 2013

PAS TELUK INTAN ZIARAH VETERAN PAS YANG SAKIT



TELUK INTAN, 5 Disember - Di dalam kesibukan dengan program kemasyarakatan, PAS Kawasan Teluk Intan tidak melupakan kebajikan ahli-ahlinya apatah lagi kepada ahli-ahli yang telah lama berjuang di dalam parti.

Baru-baru ini, PAS kawasan telah menziarahi seorang veteran PAS, Omar bin Shaari atau lebih dikenali dengan panggilan Pak Omar yang telah lama menderita kencing manis. Beliau kini terlantar di rumahnya di Batu 4, Kg. Selabak dekat sini. Beliau kini disyaki mengalami ketumbuhan di dalam buah pinggang.

Rombongan PAS kawasan telah diketuai Yang Di Pertua PAS kawasan, Ustaz Ismail Che Nik. Turut serta ialah Timbalan Yang Di Pertua Sdr. Rahmat Maliki, Bendahari kawasan merupakan mantan ADUN Changkat Jong Hj. Mohd. Anuar Sudin, ahli jawatankuasa PAS kawasan Hj. Ismail Johari, Setiausaha PAS Cawangan Selabak Sdr. Rozali Ahmad serta beberapa AJK cawangan.


Pak Omar sudah setahun tidak aktif menghadiri program-program parti dan pengajian agama. Menurut Sdr. Rozali, Pak Omar pernah menjadi Ketua Penerangan dan ahli jawatankuasa PAS Cawangan Selabak pada tahun 90-an hingga awal tahun 2000.

Kini, beliau telah dijaga bergilir-gilir oleh anak-anaknya berserta isteri.

intanhijau.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan