JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Khamis, 9 Januari 2014

PAS TELUK INTAN ZIARAH AKTIVIS PAS



TELUK INTAN, 9 Januari - Kebajikan merupakan salah satu cara PAS mendekati masyarakat. Walau bagaimanapun kebajikan terhadap ahli parti tidak pernah dilupakan oleh PAS. Malahan, pimpinan tertinggi PAS sendiri sering mengingat akan pentingnya menjaga kebajikan ahli-ahli. Itulah juga yang menjadi salah satu agenda PAS Kawasan Teluk Intan iaitu menziarahi ahli-ahli parti yang uzur dan sebagainya.

Baru-baru ini PAS Kawasan Teluk Intan telah menziarahi seorang aktivis parti di Lorong 5A, Kg. Bahagia dekat sini. Aktivis tersebut, Hj. Ziyauddin Mohd. Yusuf, 63, telah terkena strok di bahagian sebelah kanan badan. Sebelum ini, beliau juga telah menghidap kencing manis.
Sebahagian pimpinan PAS kawasan, pemuda dan cawangan yang hadir.
Muslimat kawasan bersama isteri Hj. Ziyaudin.
Hj. Ziyauddin sebelum ini pernah menjawat jawatan sebagai ahli jawatankuasa PAS Cawangan Kg. Bahagia. Beliau amat dikenali oleh masyarakat di sekitar sini yang terkenal dengan kegigihan mengimarahkan cawangan dengan aktiviti-aktiviti ceramah. Beliau juga merupakan salah seorang penggerak utama ke arah pembinaan Markaz PAS Kg. Bahagia pada tahun 90-an yang kini tersergam indah di cawangan tersebut.
Doa dipanjatkan memohon keselamatan dan kesihatan yang baik.
Terharu dengan kehadiran sahabat-sahabat sejamaah.
Rombongan ziarah telah diketuai oleh Yang DiPertua PAS Kawasan Teluk Intan Ustaz Ismail Che Nik. Turut serta ialah Timbalan Yang DiPertua PAS kawasan Sdr. Rahmat Maliki, mantan ADUN Changkat Jong Hj. Mohd. Anuar Sudin bersama isteri, serta beberapa orang ahli jawatankuasa PAS kawasan.

Turut sama hadir ialah beberapa orang ahli jawatankuasa Dewan Pemuda PAS Kawasan Teluk Intan yang diketuai sendiri oleh ketuanya, Ustaz Rijal Abu Bakar.

Pihak PAS Kawasan juga telah memberikan sumbangan sebagai tanda penghargaan jasa Hj. Ziyauddin.

intanhijau.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan