JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Isnin, 11 Mac 2013

ZIARAH RAKYAT ADUN CHANGKAT JONG KE PULAU GANDA SULI


TELUK INTAN, 10 Mac - Misi merealisasikan DUN Changkat Jong, DUN Sejahtera terus dilakukan oleh ADUN Changkat Jong, YB Anuar Sudin dengan menziarahi rakyat di kawasan beliau. Program Ziarah Rakyat tersebut telah dilakukan sejak beliau memenangi PRU 12 2008 lepas.

Rombongan Ziarah Rakyat turut disertai AJK PAS Kawasan Teluk Intan, Dewan Muslimat, Dewan Pemuda serta PAS Cawangan Sungai Samak. Kedudukan lokasi Pulau Ganda Suli agak jauh juga dari Teluk Intan di mana ia mengambil masa hampir satu perjalanan. Namun, demi melunasi tanggungjawab terhadap rakyat maka YB Anuar berserta rombongan mengunjungi ke kawasan tersebut yang sememangnya telah dilawati beberapa kali sebelum ini.
Wakil Muslimat yang juga isteri YB turut serta dalam program Ziarah Rakyat.

Rombongan YB telah disambut oleh bekas sidang PR dan beberapa orang lagi penduduk di situ. YB Anuar telah berpeluang menziarahi beberapa orang penduduk yang serba kedaifan serta pimpinan masyarakat seperti imam dan Ketua Kampung.
Menyantuni orang muda.


Kedaifan jalan kampung yang telah rosak telah membuatkan YB Anuar bersetuju untuk mengeluarkan perbelanjaan untuk membaiki sebatang jalan yang berlubang-lubang. Setiap penduduk yang diziarahi telah diberi sedikit sumbangan dan cenderamata. YB Anuar juga sempat menyantuni orang muda di sebuah kedai kopi.

Program Ziarah Rakyat akan diteruskan di tempat-tempat lain di dalam kawasan DUN Changkat Jong.

intanhijau.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan