JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Jumaat, 14 Februari 2014

RUMAH KARAM SINGH WALIA PULA KENA PECAH



SHAH ALAM: Kediaman wartawan TV3 Datuk Karam Singh Walia di Jalan Tun Abdul Razak, Taman Sri Andalas, Klang dipecah masuk sekumpulan perompak yang turut melarikan kereta miliknya dalam kejadian petang semalam.

Ketua Polis Daerah Klang Selatan ACP Kamarulzaman Mamat berkata kejadian disedari isteri Karam yang berusia 55 tahun selepas menerima sistem pesanan ringkas (SMS) daripada sistem penggera keselamatan kediaman pada pukul 4 petang.

"Selepas menerima SMS automatik daripada 'alarm' rumah yang menunjukkan rumah itu dipecah masuk, mangsa (isteri Karam) bergegas pulang dan mendapati kunci pada pintu pagar rumahnya telah dipecahkan.
  
"Pada waktu kejadian, rumah teres dua tingkat berkenaan tidak berpenghuni berikutan isteri Karam sedang bekerja di Shah Alam manakala Karam pula berada di Sabah atas urusan kerja," katanya menerusi SMS kepada Bernama hari ini.
  
Beliau berkata isteri Karam mendapati kereta jenis Volkswagen Passat milik wartawan itu yang diletakkan di dalam pekarangan rumah juga hilang.

Pemeriksaan di dalam rumah mendapati bilik tidur utama berselerak selain beberapa barangan berharga termasuk televisyen hilang, katanya.

"Jumlah kerugian sebenar kes ini masih belum diperoleh," kata Kamarulzaman yang menambah kata kes disiasat mengikut Seksyen 457 dan 379A Kanun Keseksaan. – Bernama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan