JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Ahad, 29 Jun 2014

PAS TELUK INTAN EDAR TAKWIM BERBUKA PUASA



TELUK INTAN, 29 Jun - Sempena bulan Ramadhan ini, beberapa progran dan aktiviti telah diadakan oleh PAS Kawasan Teluk Intan terutama dalam rangka memasyarakatkan PAS. 

Sehubungan itu, PAS Kawasan Teluk Intan dengan kerjasama Dewan Pemuda PAS Kawasan Teluk Intan telah menyediakan takwim berbuka puasa dan imsak untuk orang ramai. Ia adalah lanjutan daripada sambutan baik dalam kalangan masyarakat terhadap takwim tersebut pada tahun lepas.
Sdr. Esma bersama Pemuda PAS sedang mengedarkan takwim berbuka di Pekan Selasa Kg. Bahagia.
Menurut Ketua Penerangan DPP Kawasan Teluk Intan, Sdr. Esma Hafiz, Ramadhan tahun sebanyak 4000 keping takwim berbuka telah dicetak dengan kerjasama Pemuda dan kawasan. Takwim tersebut akan diedarkan kepada masyarakat Islam sekitar Teluk Intan.
YDP PAS Teluk Intan, Ustaz Ismail Che Nik turut serta mengedarkan takwim berbuka.
Bersama Ketua Pemuda kawasan Ustaz Rijal di Pasar Rabu Rumah Awam.

Di Pasar Malam Teluk Intan.
Baru-baru ini, aktiviti mengedarkan takwim berbuka telah dilakukan di beberapa pasar malam antaranya ialah Pekan Selasa Kg. Bahagia, Pasar Rabu Rumah Awam dan Pasar Malam Teluk Intan. Aktiviti tersebut telah diserta oleh pimpinan PAS Kawasan dan Pemuda Kawasan.

Hasil tinjauan semasa edaran takwim, kebanyakan orang ramai menerima baik takwim berbuka tersebut yang sememangnya menjadi rujukan utama sepanjang bulan yang bulan ini. Selain diedarkan di tempat tumpuan orang ramai. takwim itu juga diedarkan kepada semua cawangan PAS di seluruh kawasan Teluk Intan.

intanhijau.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan