JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Isnin, 25 Ogos 2014

SEKRETARIAT PAKATAN RAKYAT TELUK INTAN SESI BARU TELAH DIBENTUK



TELUK INTAN, 19 Ogos - Kerjasama parti-parti di dalam Pakatan Rakyat perlu diperkukuhkan supaya ia menjadi pilihan utama rakyat menggantikan Barisan Nasional yang semakin lemah. Demi memantapkan lagi kerjasama tersebut, Pakatan Rakyat di peringkat parlimen perlu ditubuh dan diaktifkan.

Baru-baru ini, Sekretariat Pakatan Rakyat Parlimen Teluk Intan telah disusun semula bagi sesi yang baharu ini. Pertemuan telah diadakan di Pusat Komuniti DAP di Bandar Baru Teluk Intan dekat sini dengan melibatkan ketiga-tiga parti iaitu PAS, DAP dan PKR.

Di dalam mesyuarat tersebut, beberapa keputusan bersama telah dicapai. Antaranya, ADUN Pasir Bedamar YB Terence Naidu telah dipilih sebagai Pengerusi PR Teluk Intan bagi menggantikan mantan Ahli Parlimen Teluk Intan mendiang Seah Leong Peng yang telah meninggal dunia. Manakala, bagi dua jawatan Timbalan Pengerusi pula ialah Yang DiPertua PAS Kawasan Teluk Intan Ustaz Ismail Che Nik dan Ketua Cabang PKR Muhammad Hashim.

Cik Dyana Sofya (DAP) pula telah dilantik sebagai setiausaha bagi sekretariat manakala Hj. Mohd. Anuar Sudin (PAS) telah dilantik sebagai bendahari PR Teluk Intan. Selain itu, tiga orang wakil setiap parti dilantik bagi menganggotai ahli jawatankuasa sekretariat.

Pihak sekretariat juga telah merancang beberapa aktiviti tahunan dan bercadang mengadakan pertemuan secara bulanan.
Pengerusi Sekretariat PR Teluk Intan, YB Terence Naidu.
Menurut Pengerusinya YB Terence Naidu, diharapkan penyusunan semula Sekretariat PR Teluk Intan akan dapat merancakkan lagi program-program bersama rakyat. Beliau juga berharap persepakatan ini akan terus kekal hingga ke PRU14 nanti yang mana akan menyakin para pengundi bahawa PR layak untuk mewakili mereka di kerusi-kerusi DUN dan Parlimen nanti.

intanhijau.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan