JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Ahad, 9 Disember 2012

HARI TERBUKA DEEPAVALI PAKATAN RAKYAT PERAK MERIAH


TELUK INTAN, 9 Disember - Kemeriahan nyata terserlah, sokongan rakyat tidak berbelah.  Begitulah gambaran yang diberikan tentang suasana Hari Terbuka Deepavali Pakatan Rakyat Perak. Majlis tersebut telah diadakan di Padang Taman Desa Bernam, Batu 10 Hutang Melintang dekat sini.
Ratusan rakyat telah hadir...


Seawal jam 3.00 petang, orang ramai telah mulai membanjiri khemah-khemah yang disediakan. Majlis bermula dengan nyanyian Lagu Negaraku dan disusuli dengan ucapan aluan oleh ADUN Hutan Melintang, YB S. Kesavan selaku tuan rumah.

Tarian tradisional India...

Sementara menunggu kehadiran tetamu-tetamu khas, para hadirin telah dihidangkan dengan tarian tradisional India iaitu tarian barathanatyam. Para tetamu juga berpeluang menikmati jamuan di khemah-khemah yang tersedia.




Kebanyakan pimpinan utama PR Perak telah hadir dan memberikan ucapan bersemangat di hadapan ratusan tetamu hari terbuka tersebut. Antara yang telah menyampaikan ucapan ialah mantan Menteri Besar, Dato' Seri Ir. Hj. Mohd. Nizar Jamaluddin merangkap Timbalan Pesuruhjaya 1 PAS Perak, Dr. Mohd. Nur Manutty selaku Pengerusi PKR Perak serta Datuk Ngeh Koo Ham, Pengerusi DAP Perak.

Selain itu beberapa wakil rakyat serta pimpinan parti yang lain turut hadir seperti Ustaz Misbahul Munir Masduki, Timbalan Pesuruhjaya 2 PAS Perak merangkap Yang DiPertua PAS Bagan Datoh, Sdr. Madhi Hassan Ketua Cabang PKR Bagan Datoh, ADUN Teja YB Chan Lih Kang, ADUN Changkat Jong YB Hj. Mohd. Anuar Sudin dan beberapa orang pemimpin PR dan DHPP negeri.


Walaupun majoriti yag hadir adalah dalam kalangan masyrakat India, namun atas nama perpaduan kaum Melayu dan Tionghua turut sama hadir meraikan. Kehadiran yang mencapai ratusan manusia pelbagai kaum itu turut membuktikan bahawa sokongan rakyat terhadap Pakatan Rakyat masih utuh dan bersatu untuk menumbangkan Barisan Nasional di dalam PRU13 nanti.

intanhijau.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan