JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Selasa, 4 Mac 2014

MUSLIMAT TELUK INTAN BERJAYA ANJUR HI-TEA DAN CERAMAH USTAZAH NOR HAFIZAH MUSA



TELUK INTAN, 2 Mac - Demi merakyatkan ilmu, Dewan Muslimat PAS Kawasan Teluk Intan dan Pusat Pengajian Al Quran dan Sunnah (PUNSU) telah menganjurkan satu majlis ceramah agama dengan menjemput seorang penceramah agama terkenal, Ustazah Nor Hafizah Musa. Majlis telah diadakan di Arena Square Teluk Intan dekat sini.

Menurut Timbalan Ketua Dewan Muslimat Teluk Intan, Pn. Hjh. Faridah Rajiah, antara objektif program ialah agar masyarakat mendapat ilmu kekeluargaan kerana percaya keluarga bahagia akan dapat melahirkan insan yang baik. Oleh kerana itu tajuk ceramah "Baiti Jannati" yang disampaikan oleh Ustazah Nor Hafizah dapat memberikan beberapa tips terbaik bagaimana mewujudkan sebuah keluarga bahagia mengikut perspektif Islam.
Acara bermula dengan alunan nasyid.
Wakil PUNSU menyampaikan ucapan aluan.
Pegawai Tadbir Agama menyampaikan ucapan.

Menurut beliau lagi, majlis berkonsepkan minum petang sambil mendengar ceramah telah berjaya menarik lebih seribu orang yang hadir memenuhi segenap ruang dewan. Majlis bermula seawal jam 2.00 petang dengan alunan nasyid. Seterusnya, Pengerusi PUNSU dan Pegawai Tadbir Agama Hilir Perak telah menyampaikan ucapan.






Kemudian, Ustazah Nor Hafizah Musa yang juga merupakan seorang selebriti televisyen bagi rancangan berbentuk keagamaan telah menyampaikan ceramah beliau secara santai. Ceramah beliau telah berjaya menarik perhatian setiap hadirin dalam kalangan kaum muslimin dan muslimat. Di penghujung ceramah, sesi soal jawab turut diadakan untuk memberi peluang para hadirin mengemukakan sebarang pertanyaan atau masalah tentang kekeluargaan.


intanhijau.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan