JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Khamis, 19 Disember 2013

PAS TELUK INTAN KEHILANGAN SEORANG VETERAN PARTI YANG AKTIF


TELUK INTAN, 19 - PAS Kawasan Teluk Intan telah kehilangan seorang veteran parti yang juga merupakan seorang aktivis. Hj. Zainon bin Nengah, 68, telah meninggal dunia di rumahnya di Kg. Padang Tembak dekat sini.

Allahyarham Hj. Zainon Nengah telah meninggal dunia di rumahnya pada jam 3.00 pagi akibat sakit jantung. Sebelum itu, allahyarham pernah masuk wad kerana sakit jantung pada Mac 2013.

Allahyarham merupakan ahli jawatankuasa PAS Cawangan Kg. Padang Tembak. Allahyarham juga merupakan mantan Naib Ketua Cawangan di situ.

Sesungguhnya PAS Kawasan Teluk Intan merasai pemergian allahyarham kerana allahyarham merupaka seorang aktivis parti yang sentiasa menyertai program parti. Allahyarham lebih dikenali sebagai ahli yang suka akan program tarbiyyah seperti usrah dan liqa fikri.

Allahyarham juga pernah diamanahkan sebagai siak Markaz PAS Kawasan Teluk Intan oleh kerana kedudukan rumah allahyarham di belakang markaz. Allahyarham juga merupakan seorang pengedar akhbar Harakah di cawangan Kg. Padang Tembak.

intanhijau.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan