JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Khamis, 19 Disember 2013

~ TRIBUTE buat Allahyarham Hj. Zainon Nengah ~



~ TRIBUTE buat Allahyarham Hj. Zainon Nengah ~
Ada beberapa perkara yang saya ingin berkongsi dengan sahabat-sahabat semua :
1. Seorang yang apabila saya ajak ke sesuatu program, dengan tanpa banyak alasan beliau akan sertai walaupun di saat akhir (kecuali keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan)
2. Salah seorang yang saya selalu bawa program usrah cawangan di Kg. Sungai Samak. Beliau merupakan pembantu naqib.
3. Salah seorang (walaupun bukan seorang AJK kawasan/harian) yang selalu pergi bersama saya ke program Liqa Fikri PAS negeri Perak.
4. Salah seorang yang selalu bersama saya mengiringi mantan ADUN Changkat Jong dalam program Ziarah Jumaat ke masjid-masjid dalam DUN Changkat Jong.
5. Salah seorang yang selalu terlibat dalam persiapan membina pentas bagi setiap kali program ceramah diadakan di Markaz PAS Kawasan.
6. Orang yang saya biasa bawa ke Surau Diri Jumaat Ganda/Sungai Cawang sebagai khatib.
7. Seorang yang amat suka program tarbiyyah khususnya program usrah. Arwah merupakan salah seorang veteran PAS yang masih istiqamah menghadiri usrah. Malahan, program tarbiyyah terakhir yang dihadiri ialah majlis usrah PAS Cawangan Kg. Padang Tembak pada Rabu minggu lalu.
8. Seorang pengedar akhbar Harakah di cawangan Kg. Padang Tembak.

Mungkin ada banyak lagi...tetapi inilah yang ingin saya kongsikan bersama atas dasar pengalaman bersama Almarhum.
Semoga arwah diletakkan oleh Allah bersama para mukminin dan solihin. InsyaAllah. Al fatihah.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan