JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Ahad, 10 November 2013

PERTANDINGAN MEMANCING UDANG GALAH DI KG. BAHAGIA



TELUK INTAN, 10 November - Setelah mendapat sambutan baik pada tahun-tahun lalu, Pertandingan Memancing Udang Galah diteruskan lagi pada tahun ini. Pertandingan tersebut telah diadakan di Jeti Lorong Masjid Kg. Bahagia dekat sini. Ia adalah anjuran Pemancing Lorong Masjid (PaLMA).

Menurut seorang urus setia pertandingan, Sdr. Esma Hafiz, pada tahun ini bilangan peserta yang menyertai pertandingan tersebut seramai 64 orang dan ia merupakan bilangan yang melebihi daripada tahun lalu. Kebanyakan peserta adalah datang dari kawasan sekitar Kg. Bahagia. Pertandingan memancing udang galah kali ini adalah dalam kategori individu dan berkumpulan.
Sdr. Esma Hafiz sedang mengacarakan majlis perasmian.
Hj. Mohd. Anuar Sudin menyampaikan ucapan.
Walaupun suasana pada pagi itu hujan, namun kesemua peserta hadir untuk mengambil bahagian dalam pertandingan yang diadakan setiap tahun itu. Mantan ADUN Changkat Jong, Hj. Mohd. Anuar Sudin telah melepaskan para peserta di jeti. Beliau yang juga Bendahari PAS Kawasan Teluk Intan menyampaikan ucapan perasmian memuji usaha pihak persatuan yang mengadakan aktiviti sihat berbentuk hobi yang mudah dilakukan setiap orang iaitu memancing.
Acara melepaskan peserta memancing.
Pemenang tempat pertama menerima hadiah.


Hj. Mohd. Anuar juga sempat meluangkan masa menyampaikan hadiah kepada para pemenang memancing dan acara-acara tambahan seperti pertandingan batu seremban dan mewarna.

Turut hadir ialah Timbalan Yang Di Pertua PAS kawasan, Sdr. Rahmat Maliki dan Ketua PAS Cawangan Kg. Bahagia, Sdr. Samsudin Mahmood.

intanhijau.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan