JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Khamis, 28 November 2013

Sertai MKPN pengalaman berharga buat saya - Wardina



KUALA LUMPUR: Selebriti Wardina Safiyyah berkata, menyertai Majlis Konsultasi Perpaduan Negara (MKPN) merupakan pengalaman berharga buat dirinya.

Baginya, mungkin ramai yang melihat ada lagi orang lain yang lebih layak daripadanya tetapi beliau juga ada kelebihan.

"Mungkin ramai yang melihat ada yang lebih layak daripada saya, tetapi saya sebenarnya juga ada kelebihan tersendiri yang dikurniakan oleh Allah SWT,” ujarnya dipetik Sinar Harian online.

Beliau adalah antara 29 individu yang dilantik sebagai ahli majlis MKPN yang bakal diwujudkan menjelang akhir tahun ini untuk memberi nasihat kepada kerajaan berhubung penyatuan nasional rakyat pelbagai kaum di negara ini.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Tan Sri Joseph Kurup, berkata Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional dengan kerjasama Institut Kajian Etnik, Universiti Kebangsaan Malaysia telah mengadakan beberapa siri dialog dan perbincangan meja bulat dengan beberapa pihak bagi mendapatkan input berhubung penubuhan majlis itu.

Wardina juga berharap pelantikannya itu tidak dipertikaikan.

“Terharu dan rendah hati dilantik sebagai ahli... let's work together for a better Malaysia!” tulis Wardina di facebooknya, kelmarin.

harakahdaily

Tiada ulasan:

Catat Ulasan