JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Sabtu, 22 September 2012

ADUN CHANGKAT JONG RAIKAN BAKAL HAJI


TELUK INTAN, 21 September - ADUN Changkat Jong YB Hj. Mohd. Anuar Sudin telah meluang masa meraikan satu majlis kenduri seorang penduduk yang bakal mengerjakan ibadah fardu haji. Majlis telah diadakan di kediaman Saudara Saifuddin Abd. Hamid yang di Kg. Sungai Samak dekat sini.

Sdr. Saifuddin yang juga merupakan Ketua PAS Cawangan Kg. Sungai Samak akan menjadi tetamu Allah bersama isteri beliau. Majlis telah dimulai dengan tazkirah yang telah disampaikan oleh Ketua Urusan Ulama PAS Kawasan Teluk Intan. Kemudian disusuli dengan ucapan daripada YB Anuar. Beliau berharap para bakal haji akan dapat mengerjakan fardhu haji dengan sempurna dan seterusnya mendapat haji yang mabrur.




Kemudian diteruskan dengan majlis tahlil yang diketuai oleh Ketua Urusan Ulama kawasan. Turut hadir ialah Timbalan Yang Di Pertua PAS kawasan, Sdr. Rahmat Maliki dan Pengarah Pilihan Raya kawasan Tn. Hj. Mohd. Azhar Rafiei. Mereka sempat beramah mesra dengan penduduk kampung yang hadir pada malam itu sambil menikmati jamuan oleh pihak tuan rumah.


intanhijau2.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan