JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Ahad, 16 September 2012

RUMAH TERBUKA AIDILFITRI PADANG TEMBAK MERIAH


TELUK INTAN, 15 September - Dua cawangan telah bergabung menjayakan Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri. Cawangan-cawangan tersebut ialah PAS Cawangan Kg. Padang Tembak dan PAS Cawangan Kg. Padang Tembak Dalam. Majlis telah diadakan di Markaz PAS Cawangan Kg. Padang Tembak dekat sini.


Kehadiran orang ramai ke majlis tersebut begitu menggalakkan di mana penduduk kampung telah datang beramai-ramai. Turut hadir ialah para ahli dan penyokong PAS serta beberapa orang tokoh agama di sekitar Teluk Intan. 

Menurut Ketua PAS Cawangan Kg. Padang Tembak, Ustaz Ismail Che Nik, pelbagai juadah telah disediakan secara gotong-royong oleh kedua-dua cawangan sejak semalam. Beliau yang juga merupakan Yang DiPertua PAS Kawasan Teluk Intan mengucapkan terima kasih atas sokongan para ahli dan orang ramai yang telah hadir ke majlis tersebut.

Di samping menyediakan pelbagai juadah menarik, kanak-kanak yang hadir juga turut diberi duit raya. Majlis rumah terbuka tersebut telah bermula jam 9.00 pagi dan berakhir pada jam 12.00 tengah hari.

Turut hadir ialah para pimpinan PAS Kawasan, DHPP serta pimpinan PAS cawangan-cawangan seluruh Teluk Intan.

intanhijau2.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan