JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda

JOM SHOPPING ONLINE - Kedai Online Produk Muslim Anda
Sila klik pada imej. Terima kasih. Kenapa kita masih utamakan barangan bukan Muslim ?

CUACA DI TELUK INTAN SEPANJANG MINGGU

Senarai Blog Saya

Ahad, 28 Oktober 2012

MAJLIS QURBAN PAS TELUK INTAN


TELUK INTAN, 27 Oktober - Pada hari kedua Aidiladha, kebanyakan tempat masih lagi mengadakan ibadah qurban. PAS Kawasan Teluk Intan sendiri bersama PAS Cawangan Kg. Padang Tembak telah melakukan ibadah qurban pada hari kedua di mana melibatkan sebanyak tujuh ekor lembu.



Majlis tersebut telah diadakan di Markaz PAS Kawasan Teluk di Kg. Padang Tembak dekat sini. Kehadiran para petugas yang ramai dari kawasan sekitar telah menjadikan ibadah qurban tersebut berjalan dengan lancar. Proses penyembelihan telah dilaksanakan sebaik sahaja selesai solat Subuh.



Pada masa yang sama, PAS Cawangan Kg. Bahagia turut melakukan ibadah qurban yang melibatkan lapan ekor lembu. Pada waktu tengah harinya, jamuan dan agihan daging telah dilakukan kepada masyarakat sekitar kampung tersebut. Menurut Ketua Cawangan, Sdr. Sayuti, kerja-kerja telah dilakukan dengan  amat lancar dan disiapkan sebelum tengah hari hasil kerja sama ahli-ahli cawangan dan para penduduk kampung yang turut sama membantu.

ADUN Changkat Jong, YB Mohd. Anuar Sudin telah hadir sama menikmati jamuan bersama para hadirin dan mengagihkan daging kepada para penduduk kampung.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan